RSS
email

masa silam.

"Awak, semua orang pun ada sejarah hitam masing-masing. Kadang-kadang Allah nak dekatkan kita dengan Dia melalui dosa yang kita buat. Sebab tu saya nak awak tau, walau seburuk mana pun masa silam awak, saya tetap terima awak seadanya.Kita kan kawan sampai syurga? Bangunlah awak, saya tahu awak kuat!moga Ramadhan kali ini lebih bermakna. Kembalilah pada Dia, hanya Dia yang boleh sembuhkan luka hati awak tu.."

[itu status fesbuk sahabat saya di Jordan. sungguh mendalam maksudnya..syukran, teman.]

hope there's still room for improvement. moga kamu terima saya sebagai sahabat kamu yang baru belajar nak jadi insan yang lebih baik, lebih matang dalam mengharungi dugaan-dugaan hidup dan jadi lebih bersyukur - be grateful act like one. susahnya nak jadi baik.

ya Rabb...the hardest part of moving on is not to look back - the guilt still haunts.
rabbuna yusahhil, insyaALLAH. irhamna ya ALLAH.

this is just another quick, brief update from me. 
suatu perkongsian yang tiba-tiba. moga bermakna.
Ramadan Kareem!

Bookmark and Share

0 comments:

 

best

jom