RSS
email

mmg btul la...

mmg btul laa Mesir ini Ardhul Kinanah = sumpahan *sumber rujukan-senior*
sblum ni ade je..tp ini salah satu mende yg terbaru gak ahh...berlaku semalam.
Jumaat, 090410.

jgn cakap ta ketahuan, ske aty, ssedap rse barly tao!
mmg tarbiah la weit..
alhamdulillah, moga tahap kemerapuan aku maken kurang.

hari tuu de program. Girls' Day Out: gala busana muslimah.
SC (smart circle=usrah) bergabung.

tema mySC = jubah + selendang kt tgn ala Datin (huh)

bincang pasai misi FASHION SHOW neyh..
(alhamdulillah, aku ta jd model...
kalo x sure lingkop fashion show tuu) haha.
then bincang tema SC.
aku ckp - jgn pakai mcm mcm mak datin sudeyh laa!
tapi..hahaa..padan muka...itu laa cdngn yg baek..adeyh.
tyme bncang tema SC aku ta leyh bayang cene je...aku na pkai smue itam cm slalu, diorg da ta bg. Siap sponsor g baju aku - ta nak bg aku pkai itam..thankz smue! syg korg! aku terharu, diorg sgt sunggoh2 soh aku jd cam lady (hahaa tp ta lulus lg ahh) and they bjye made me wear colour laen dt day..bsme selendang ala2 datin yg tlah menyerabottkan hidup aku. hahaha.
congratz to mySC yg bjye melaksanakn fashion show...terbaekk! model2s, designers - two thumbs up..
p/s: omg! aku ngn M tukar kaler ahh...die BLACK!aku suke style M yg bling2 tuu...sbb BLACK, i lyke! hee~.

tukar2 hadiah.

tradisi neyh...erm2 aku ta sempat cari adiah laen so aku bg hadiah selendang je, ta kesah kn amende jnji bg dgn penoh kaseh syg, ryte?...n aku harap spe dpt hadiah selendang tuu pakai ngn jubah none other than BLACK..haha.

aku ponn dpt gak adiah...hehe..
tyme bukak hadiah tuu, my jaw dropped.
sling bag kecik PINK ott! ta caye aku.
smue org cm na suro aku pakai pink jekk.
camera yg parents bg = pink
baju raya my dad pilihkan = pink
n bnyk lg...sdgkn colour aku BLACK, red, blue, limegreen n white.
the power of black...oyeahh.

terima kaseyh! aku hargai sgt hadiah neyh...da la dpt ribbon comel..sgt bermakne sbb bg aku tringt tyme aku shopink beg ngn mak aku lu - mak aku soh amek pink aku cakap ta nak, aku amek wrne kuning langsat2 coklat (warne ape tuhh tatao laa)..tgk2 dpt gakk, yg kaler die sejibik cm beg pink yg mak aku berkenan tuu wktu tukar2 adiah neyh.

kami bebudak maahad yg pakai bju purple hari tuu.
farah and imah jd model uhh...cayalah.
tp ni gmbr ble event da abeh.
(selendang da ta de- ok)
*aku yg maken chubby bsme rakan2 yg maken kurus*
haissz.

---------------

okeyh. it's tyme to 'shift' to gnbtte mode.
130410 - 040710
FINAL!
doa2kn sy dan shbt2 ea.
doa2kn keselamatan, kesihatan, kesejahteraan dan kejayaan kami di sini.

to
my beloved family
my loved ones
my beloved friends
You are in front of my eyes, in every place
(osad 3eny fi kulli makan)


Bookmark and Share

1 comments:

sNsH said...

hohO..
comey2 hadiah 2..
nti bwk blik oO..
msti parents ko happy..

 

best

jom