RSS
email

someday, somehow...

Smue org nak bercakap.

Smue org nak bersuara.

Smue org nak voice out their opinion enn

– kalo x depan2 tuu, blakang pon jdi cite..kan?

yg penting smue org nk bercakap..huahuahua.

ape aku na cakap neyh? *sigh*

kesah pe...janji aku bleyh cakap.

Alhamdulillah, ALLAH swt still bg aku rse lg nikmat ini.


Tp, bpe ramai yg still bercakap kalo mende tuu salah

tego secara berhikmah?

Hikmah tuu amende lak bai?

In simple wordz, mende tuu ko ckp org tuu bleyh trima..bajet ikowt org tuu ahh kann.. Siyezly, de yg amalkan mende neyh, tp de je yg maen sembur je…mao2 tak pakai helmet, padan muka kne blik kt diri sendiri…huuu~

Ble org tego tuu…mmg ah, atas kertas or secara teorinya kne berlapang dada open minded trima tegoran tuu…tp da nme pon manusia yang de ego enn..susah nk trima…

aku ponn insan ego jugak..dunia ini dipenuhi dgn insan2 ego, stuju? cuma yg membezakan...cene je ko tundukkan ego ko tuu...ego ini berguna gakk, but in certain situations - sumtymes it'll be a total nightmare, disaster kalo ta kne tempat, mse dan cara ko ber-ego.

okeyh3..aku ponn ego, ko ponn ego…jd adakah disebabkan ego tuu ko nk label tros owg tuu? Huarghh…stop labeling others woit…kalo ko xde fb jgn pndng sinis owg ade fb…kalo ko xckp ngn boyz jgn label owg yg slalu kne ckp ngn boyz – ko nk jg ke-thiqah-an ko jekk, dan owg laen ko label mcm2? C’mon la, dt’s not cool...Kalo ko nak bersahabat, jom kte bersahabat sampai ke syurga...kalo aku salah, silalah tego aku...tolongla jgn larikan diri dr aku..aku tao ahh aku bukan budak baek...tego luu - aku trima ke tak, laen hal...kdg2 sbb ego, kne pk luu amende yg ditego - normal la kann bg insan yg masih merapuu enn...

yeah...i'm dark, black...susah oO nk heading towardz light kalo da dark neyh...but, bi iznillah insyaALLAH i'll reach there - someday, somehow..ameen~


Bookmark and Share

1 comments:

sNsH said...

betul..
semua org ada ego tue..
apa salah nyer rendahkan ego utk perkara baik..

 

best

jom