RSS
email

Ya. Kita bujang, masih bujang.

Salam ‘alayk. Juz a brief hapdet. Hapdet tyme study leave.

Pesanan wt diri sendiri gak neyh. Okeyh, apakah? Cpt shoot! Baek2. =,=’

“Ya. Kita bujang, masih bujang. Tapi kita ini bujang beriman. Dan harus diingat kita insyaALLAH tidak akan selamanya bujang. Akan jadi isteri (suami) orang, mak (ayah) orang, menantu orang, biras orang. Besar tanggungjawab kita. Takkanlah dah kahwin baru nak jadi pembersih? Baru nak rajin baca al-Quran, baru nak bangun awal solat subuh, baru nak solat berjemaah, baru nak buat benda baik? Rumah bujang kalau bersepah, bukan namanya rumah bujang beriman. ALLAH kan suka keindahan, da tu nak semak-semak lagi? Tahu tapi tak amal, cmne tuu?

Dush. Whoa-woha-wow. Astaghfirullah.*MyEm0.Com

amacam pembaca belog sekalian?

Rase ta ape yg aku rse? [sila angguk]

Ini aku jumpak tyme singgah-menyinggah tinggal jejak kt belog jiran tetangga di alam siber.

Power kan? [sila angguk]

To my beloved gen09,

"Kempen Ikhtilat Sifar" yg anis lancarkan da ade

kte lancar lak Kempen Bujang Berimannak?

kne lancar kempen ni dulu bwu leh lancarkan "Kempen Bujang Sifar 20xx" ala2 gen06 tuu enn. jiran arab depan umah aku cakap kempen cenggini nme die kempen pakej bersyarat!

Adeyh. Agagaga. MyEm0.Com

*Semenjak dua tiga menjak neyh, mmg asek makannn dalaammm je. MyEm0.Com Haissz.

………………..

pulun weit pulun. MyEm0.Com Pkse diri, mujahadah. Just stay positive and be optimistic about life. Tough time never last, but tough people do! Do remember me in your du’aa. Mumtaz, insyaALLAH ~ ameen! Til next tyme! Ja’ne!


Bookmark and Share

4 comments:

hazirah said...

haha...


i sokong U laa 100 percent...

bile pulak nak launch kempen bujang sifar???? erk

atisouless said...

wahahah...cm best je kempen tuh....nk join2!!!...

tiq said...

hahahahha~ jap2 aku tambah.

 

best

jom