RSS
email

huhuu

INTEC UiTM tutup last week - h1n1: selesema bahbee.. bez oO..bley blik for one week! chance of a lifetime..sbb progrm aku xde cti sem..so mmg, mmg sronok thap mangkok ah..blik bersama bebanan kerja yg meletup..bygkan perasaannye! sengal..act, mgu yg dpt cuti merapu bez tu - bnyk glen keje...mgu yg 'saturated'..so mgu ble INTEC bkak semula tu memang akan jd mgu yg saturated tepu thap gedabak ah...sebab keje mgu tu dibawak berkesusunan ke hadapan... itu la yg sengalnye... erm..tp fuhh...meletup kowt aktiviti aku blik tuu...walopon keje belambak...blik2 tu teros dpt blasah special dish mak aku masak...nasi kari ngan mee kari dan bnyk lg! mark aihh...mkn secara hebat..ala2 naruto mkn ramen, ala2 tenko-chan dlm ueki jmpk makanan..ala2 org bwu jmpk sesuatu yg dahsyat lazatnya utk mkn..meletop! hee..da tu, bley plak ajak abg aku ronda2 merata tempat hehe pastu wt plak gathering ngn member2 debate (kd) n junior debate aku (ap, faris, pip, jihah n sorg g sesat - jan)..hehe...mcm2 cite kluaq..xkisah la dwet elaun aku melayang belanja diorg, rndu kt diorg xkn terbayar dengan dwet aku yg telah terbang tu..huhuu...gonna miz u guyz! wlopn nk belanja mende len, laen yg dibelanjakan...xkesah la...mknn yg sedap mknn percuma- junior aku ckp....haha. tp terkilan gk...disebabkn faktor cuaca dan kesibukan melampau ahli keluarga aku ditambah pula dengan suatu insiden di luar jangkaan..aku xdpt jmpak insan yg teristimewa: shabat2ku, cousinzku! huhu tabah la meneruskan kehidupan...dengan ini sy berjanji-kta jmpak gk nti! nyz, onie...kamila dll erm tmasuk pkteh skali ea! erm2 sebenaqnye cm tamaw blik INTEC g...but it's a reality, you cant escape ska-ski je.. jd, dgn hati yg merapu sdeyhnye..xsabaq nk blik INTEC neyh! huargh huhuuu

p/s: lepak umah mkngah lu..haha

Bookmark and Share

4 comments:

Anonymous said...

he0y!!!...bek2 sk8...
ak bdak bru db8...
byaq yuran mmahai...:(
bkn pnyesat...

natriumnatrium said...

huhuuu
lawak je ah...hoho...
tu merajuk la tuu..haha.
jgn merajuk naa..
nti join ah g, bwu meriah.. =)

Anonymous said...

wo0okeyh ja....#
jnji kak yg byaaq...
hakha....:D

 

best

jom