RSS
email

meletup!




Alhamdulillah, MEP juara! juara perarakan...
tempat keempat keseluruhan...not bad!
aku ska glen, berbangga ngan team MEP... well done!
goOd job! costume design yg meletup,
piramid, bendera, banner n mcm2 g ah...stylo ah!
formasi mmg meletop!

tp
memg xtahan..
coz aku pn terlibat gk lam event ni..
maksud aku dlm perarakan...haha.
celah mana plak da?

heheee
aku jd volunteer utk INPRO!
cene tu?

act, ak ngn bihah ske tgk notice board especially kalo ada mende baru...tp satu hari tu, ktorg ade la usha iklan kt notice board blok u. bout sukarelawan INPRO.. time tu- 2 hari je g sebelum tarikh tutup. so ktorg pk cam xde harapan je...tp sje2 je merapu2 hntr borg haha...tp tgk2 akhirnya terpilih gk... time INPRO aku terpaksa membawa dua helai bju tshirt...tshirt volunteer then tshirt MEP yg cun tu...yg bestnye, dua2 wane hijau...aku stil ikowt tema MEP walopon darjah kepekatan warna tersebut berlain than dt of MEP..hoho.

best gk jd volunteer sukan neyh...hoho...jd volunteer ni, pengetahuan aku terhadap sukan ni semakin bertambah...dulu aku masok lompat jaoh, lompat tinggi, acara trek jd peserta je, so xtaw cene cara betul nk measure, teknikal2 neyh....taw sket2 je..tp da jadi volunteer ni mcm2 wt haha... selaen tu, dpt gak ak topup member g...ramai hk ah member bru yg kenal melalui INPRO neyh..haha..

syabas kepada smue! MEP gempak! ...smoga ukhwah yg ada ini dberkati Allah S.W.T dan berkekalan...InsyaAllah! -ameen-

Bookmark and Share

0 comments:

 

best

jom