RSS
email

psst...aku minat.....

ermmm....act, aku mnat glen ngan anime!

hari ni pe kes ntah, aku nk cite sal anime neyh...
abg aku ah yg menyebabkan virus anime ni semakin hebat merebak tersebar kt aku...
tp tu ah.. ble da bnyk mende nk handle time aku spend utk anime semakin sket..huhu.

layan anime ni dari kecik2 g...dragon ball aku ikut gk..goku mati hidup semula pn aku still layan..hak2. digimon, pokemon, ape2mon aku layan gak...waktu tu agk buta IT g, so xde ah online2 sume neyh...so, layan je ah pe de kat tv...then bukak forum ngn member2 kt skul pasai mende2 ceni neyh..hoho. da tu cartoonz pon ak layn gak...sume je aku layn...yg best aku sngkut, yg kurang aku stil tgk tp myb susah nk follow every episode ah kn..usop santorian, keluangman pn aku ikowt gak...hehe.

da tu...ble umo da meningkat neyh...anime2 yg aku layan pon semakin meningkat dan genrenye lbeyh luas, jln cerita lbeyh merapu...kat umah aku, mak aku je xinvolve mende2 cmni, ayah aku slalu gak join my bros n aku mlyn anime neyh..hoh0.. bagi ak, tgk je ah pape pon...fantasi xfantasi, bukan hidop la pe laa...as long as, dpt amek pengajaran orait ah kn..it's up to you.. pandai2 la nk idop..

hampir kesemua anime yg aku lyn, diperkenalkn oleh abg aku...yg lyn2 skang pon hasil abg aku introduce gk...aku ingt g wktu abg aku ngah layan 'Naruto' a few years back...aku slalu sakat die...n then satu hari tu, aku ckp kt my bro.." abg, cite pe je neyh...da la cm comot, pastu wt klon beramai2 lak..bodo tol..bla2.." slumber je aku kutuk...haha...pastu abg aku pn, dgn baek hatiny..menceritakn cene la anime bertajok 'Naruto' nih.. stat tu ah, aku kenal 'Naruto" by Masashi Kishimoto..rupa2ny die wt Kage bunshin no jutsu...or mass shadow clone..haha. aku pun sangkut ngn Naruto smpi skang neyh..Bleach, gundam, ueki, dds, kenichi, shakugan no shana dan belambak g...diperkenalkn oleh abg aku..hoho. actually aku ngn abg aku lyn je ape jenis kartun n anime...hoho. merapu tol..

to be continued...

Bookmark and Share

2 comments:

nwahdaty91 said...

anime ko lg advnced argh..
ak tgk byaser2 jer
c.shan,conan,haa..spongebob..
xleh advanced2 ngat
n8 addicted
hehehe

natriumnatrium said...

hoho tu bwu sket,
ada g anime2 lg merapu...
tp abg aku lg advance g kowt...hoho.
ak bkn addicted,
tp mnat gler je...
hee...=P

 

best

jom