RSS
email

...saat ituu..

...salam...

ntah npe..
lepas ym ngn shbt
sejak stndrd 2 td
terdetik di hatiku...

rse sebak sgt...
bcampor-baor...
(mmg dr sblum neyh pon)

terimbau kembali ms lalu...
btapa waktu pantas berlalu..
meninggalkn aku..

trimas doe...
shbt2ku..
kt mne2 pon korg
korg ttp aku ingt

ym, fb, smartvoip, etisalat n celcom
dan doa mnjd penghubung ukhwah..

keadaan kta sme
walo dmana pon kta brada
aku juga diduga di sini
cuma berbeza jarak dan masa

kta diuji dgn pelbagai cara
yg pasti kta diuji

aku percaya korg bleyh survive
korg pcaya aku bleyh survive
kta bleyh survive...!

"believe in urself".
......
"aku pcaya ang bole,
jgn tensen2...
stadi stkt yg mampu...
aku knal ang...
rmai org sokong ang.''

Sesungguhnya,
Allah tahu apa yg terbaek buatmu..


member2 seSKM, seMMAS!
thankz! rindu korg!



Bookmark and Share

1 comments:

khalilah said...

misss gler u all

 

best

jom