RSS
email

tetiba....

tetiba aku rindu mereka
tetiba aku tringat kt dorg

..........................

sahabat2 seSKM
*yg buat reunion tyme aku tadak*
nafis, wajj, ajim, wan
ijat, dilah, bila n otherz
aku rindu ott kat korg
ade yg 7 taon aku xjumpak uhh
sob.sob.sob

sahabat2 seMMAS dan laen2
aku rindoO kt korg weit..siyez.
zaman skola menengah aku yg mcm2 citer
skarang masing2 da merata2..
sesungguhnya, kumerindui kalian semua!
nyz, onie, shath, sayyid, mue, teynn, mei lin, dayah, nomuzaza,
pqah, kamila, muna, ijat, mowk, kd dan ramai g..
misz ya lotz!

tapi ntah nape laaa...
aku tringat sgt kt sorg sahabat aku neyh.
yang kali terakhir aku jumpak tyme f5
yang lahir pada 3 Zulkaedah 1411, khamis
huhhu ada yg ckp 2 zulkaedah
*tatao la btul ke x tarikh neyh*
aku tao l8ly aku da bnyk wt salah kt beliau
mebi sbb tuu beliau da smaken menjaoh
aku tatao cene nk balas budi baek beliau
yang bnyk gak tolong aku
aku slalu pk mcm2, aku slalu ckp mcm2 kt beliau
tp beliau sentiasa cool, positif je...
siyezly itu buat aku jelez.
..........................

aku nk amek kesempatan neyh
nk mintak maaf kt smue.
maafkan insan ini ehh.

............................

weitt..
mekaseh..
arigatou ohh
korg stil lg bshbt ngn aku
stil contact aku, fb, ym, msgs.
tellin me to believe in myself
when others are denying me
walopon aku neyh ntah pape
siyezly, aku rindoO
aku rindoO korg...
syukran, jzkk

may ALLAH swt bless dz bond here and thereafter
ameen ya rabb~ misz ya!

*lets pray for our success regardless of diff. path taken*

Bookmark and Share

0 comments:

 

best

jom