RSS
email

nightmare.

[gambar hiasan]
weit. bukan na cakap sal 'nightmare before christmas'
harap maklum.

................

salam 'alayk.
moga hari anda ceria, tak mendung berarak awan kelabu ea.
adeyh. bhse pe aku ckp neyh.
okeyh. sila fokus.

...................

"i had a nightmare last nite"

slaluny tuu je mampu ckp. then sdeyh2. ntah la. slalu mimpi pelik2; perkara yang menakutkan, mengerikan dan yang terkini ada jugak terselit elemen menyedihkan pulak. dan yang menyebabkan ta boleyh dok diam sebab mcm real. mcm movie ponn ade. tapi yg penting mcm real. cam dimensi laen. dan selaluny plot lbeyh kurang na sme, sedikit berbeza antara satu sme laen tapi ending sme! takott uhh. siyez gua cakap.

MyEm0.Com

mimpi neyh bnykk pengaruh die. kadang2 rse cam ta nak tido. tapi da aku neyh mmg jenis susa na tido, tido lambat gak..tetido lambat ponn mimpi pelik2..huhu..kadang2 rse cam pas bangun tuu aku cm ade kt dimensi laen. perubahan dimensi. cene kalo aku cakap kte kat dunia neyh, lam satu dimensi laen, then aku pegi dimensi laen yang nme aku bukan tiq then hidop kt tempat tuu? keadaan totally laen. takot, ngeri, penat, sedeyh smue ade. terbaekk. okeyh. aku tao korg ta faham pe aku cakap. pape unn, pembaca belog sekalian doa2kn kesejahteraan sy ea. kerap sgt la mimpi ntah pape neyh. penat. asek sme, mcm sme. naek cuak aku everytime bangun tido.

smue bnde jadik cam da jd ta betoi. astaghfirullah. tuu la, tido pon time ta betoi tp alhamdulillah, dapat gak tido enn..haissz..tido ponn susa, ta tido lagi susa.masyaALLAH. kalo mimpi sok kluar ape na xm, jumpak org yang tersayang kt mesia ke ta pe gak. ni skali mimpi yang ta ketahuan, ta de dalam senarai wish list ponn. tamao mimpi camtuu lagi. penat. penat. penat. takowt. ya ALLAH aku kt tempat org neyh, moga aku dan sahabat2ku dalam lindunganMu, ya Rabb. ameen~

.......................
jika anda seorang muslim - sila bc doa tido, ayat kursi, amek wuduk etc. tapi kalo stil berlaku gak sila muhasabah diri.oh. oh. muhasabah uhh.

tuu la, sila jadi baik - maken baik. ingat lagi kempen bujang beriman? ramai berminat ngn kempen aku tuu..hehehe. setakat neyh aku bru lancar dua kempen: kempen ceria ngan kempen bujang beriman. ape g, usha la proposal kempen aku kat harta karun belog aku tuu...agagaga.
moga hari anda smue ceria ea. may ALLAH bless.



Bookmark and Share

0 comments:

 

best

jom