RSS
email

Ooh...

oOh...saat ini, aku hanya mampu merinduimu teman. aku masih merinduimu walaupun kau dah lama menghilang. ya, tak kisah lah apa-apapun yang mereka katakan [hade haku kesa? haha] abaikan mereka, mereka tidak mengerti. namun, semenjak kau menghilang dari hidupku,  kukehilangan berita dari dunia luar, terputus hubungan. baru kusedar, aku kini sendiri tanpamu di sisi. setiap kali mereka bertanya, akan ku khabarkan berita mengenaimu, optimis bahawa kau kan kembali ke sisiku. namun, kurasakan harapanku kian malap, pudar. kamu, cepatlah kembali ke sisiku. adakah kamu takut memberikan aku harapan? ya, ku mengerti..setelah aku selalu berkasar dengan kamu, aku tidak layak untuk diberi peluang. oOh.

weit! apa kau fikir hah?

aku tengah cakap sal phone aku kot. walaupun bukan touch skrin macam iphone 4, sony aino or PDA etc - aku sayang phone tu kot. adeyh. huarghh...beratus-ratus (or thousands? :p) contacts aku ada dalam tu..macam mana ni? mintak maaf buat encik, cik, tuan, puan, sahabat, senpai etc yang saya tak ingat nombor anda. huhu. 

p/s: till this day I still miss you, my dear phone. tapi aku kena move on. kan? XD cepat sesape nak promote phone? hahaha.





Bookmark and Share

0 comments:

 

best

jom