RSS
email

Koleksi?

 
bahan bukti :)

pemuda mesir sedang membuat "cocktail" - tepi rumah aku, pandangan balkoni. [dah sikit orang]

sahabat-sahabat dari Jordan.

port aku dan mereka merempat selama percutian berhari dan bermalam di airport. *susun beg macam kubu.

tempat terlindung dari orang ramai untuk berteduh

Malaysians - buat demo depan Egypt Air [office]


tulang belakang, orang kuat. *thumbs up, guys!*



berkampung depan office Egypt Air

abang dan kakak  *mereka adik-beradik lah* - aku balik dengan diorang lah.

pegawai negara komanwel yang berlegar di airport - kami mengadu kat dia jugak masalah kami warga Malaysia ni.

Menteri, YB Kohilan & Duta Malaysia - Mesir

kaunter refund Egypt Air *depan ni lah aku laksanakn teknik drama menggila aku.  shhhh..sapa tau aku buat ape sila diam.


dah nak sampai turki

kaunter emirates

malaysia!


Bookmark and Share

2 comments:

hAnis said...

bestnya banyak pengalaman

natriumnatrium said...

pengalaman tu pelbagai bentuk, syg. insyaALLAH, pakat2 kutip pengalaman lah yep! :)

 

best

jom